They all want me ;)

Hihi, vilken grej det har blivit att jag ska jobba i Alanya!
Ryktet sprids fort. Alla vet om det och alla vill ha mig på sina barer.

Tydligen så är det inte vanligt att européiska tjejer jobbar i Alanya.

Kadir: Ofcourse you should work at SummerHouse, than you will work with me. I will teach you everything you want and all other bars will be so jealous that they don´t have you.



Recep: We do all for you if you want to work at Panderosa. We fix all the paperwork for you and you don´t have to work daytime if you don´t want to. And we will also teach you how to do the bottleshow. (flairing)



Hamido Pappskalle: Come and work for me at my restaurant! It´s big and it´s full everynight. You will work as bartender and dancer at the same time.



Vilken bar skulle ni välja?


Kommentarer
Postat av: ----

Panderosa har du ju varit på så många gånger, kanske kul o göra nå annat?

2010-02-26 @ 13:17:44
Postat av: Anonym

hade du inte redan bestämt dej för en krog?

2010-02-26 @ 13:36:05
Postat av: Jossan

Alanya är kul :) Hoppas du får det bra!

2010-02-26 @ 14:03:57
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Linda

Alla tre ;) kul kommer du få oavsett vilket du väljer lycka till hoppas vi snart ses iallafall innan du drar kram

2010-02-26 @ 15:18:17
Postat av: Maria

Hej!

Jag är med i en tävling om en dator och jag behöver verkligen din röst:) Röstar du på mig så har du även chansen att vinna ett handsmycke på min blogg också.



http://event.asus.se/goanywhereinstyle/competitions/outfit/0188

Tryck på länken och sedan på den rosa snäckan bara.



/Tack på förhand:) Maria

2010-02-26 @ 19:24:36
URL: http://marywiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tycker din kille om att du åker dit då?

2010-02-26 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0