Alla britter är fula...

...och ni får bli arga på mig om ni vill.
Men under min semester på Lanzarote har jag nästan bara träffat på britter och alla ser ut som Guppi-fiskar.

Ingen humor har de heller.
Om man försöker skämta med dem tror de att man är ärlig och tar illa upp.


YOU ENGLISH PEOPLE, AND YOUR DRY HUMOR!





Denna vecka har jag:

-Varit nere i vulkaner. (bl.a The sleeping volcano; Timanfaya)
-Ridit och styrt kameler.
-Badat i havet.
-Badat i en pool.
-Shoppat.
-Druckigt tomtebloss-drinkar.
-Stått ovanför 6 meter höga vågor.
-Använt mina nya bikinis: Gucci och Ed Hardy.
-Solat.
-Vinprovning.
-Känt på vulkaners hetta.
-Sett ödlor.


Bilder och mer om resan kommer ikväll.


Kommentarer
Postat av: LIPSTICKKILLER.

Pumla sa faktiskt en av mina lärare..men jag minns inte om det var tyska eller nåt, hon var tyskalärare iaf! Jag tycker det låter ganska fint nu men första gången jag hörde det tyckte jag det var lite weird :P

2010-01-17 @ 17:10:24
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/
Postat av: Claudia

haha jag har bara sett när folk skriver det men aldrig att någon har sagt så :P

2010-01-17 @ 19:23:36
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0