Lite från Vemdalen

Nu ska jag försöka samla ihop mig lite och visa lite mer från våran resa i Vemdalen.
Jag börjar med filmer från Nyårsfesten på Husky.

Coverbandet No Core spelade på kvällen, och kan Marre verkligen gilla ett coverband?
 



Stoffe roade sig själv medan vi andra tog en liten paus från allt dansande:

Men innan bandet spelade hade vi bokat bord, och ihågkomna tror jag nog att vi blir ;)
Snyggast, hördes mest, största bokningen för kvällen mm...


(Kan hända att vi tjejer satt på första parkett och dreglade över bandet)


"Jag tar sparken till krogen". Snacka om Norrland. Och spana de läckra skorna ;)


No Core. Jag MÅSTE få hit dem till Nora för en spelning!


Kommentarer
Postat av: ella grön

jaha, gud va kul!:)

jo allt är bara bra här:)

2010-01-04 @ 12:12:32
URL: http://ellagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0