Bara 2 dagar kvar till min födelsedag!

Idag har jag och Kadir tagit en lång powerwalk, gymmat och sedan simmat.
Gött att starta dagen med lite träning! Kul att iallafall en av killarna vill träna!

Det vart tydligen inget jobb med massage-centret. Jag hade nog för höga krav så han som jag skulle jobba för har inte hört av sig. Träligt.. men han ville att jag skulle sluta på Norden för att jobba för honom och det gör jag absolut INTE.


Imorgon är det Fredag!!!
FREDAGSBASAREN!
Färska frukter till överflööööd!
Jag älskar Tisdagar och Fredagar!


Och nu är det bara 2 dagar kvar till my birthday!
Ska bli så kul att fira den här i Alanya, alla på Norden pratar om det så jag börjar bli lite nervös över vad de ska hitta på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0