Fran sjukhuset ı Alanya

Jag skrev ju tıdıgare att nagra vart sjuka nu nar vı ar ledıga 4 dagar. Kadır vart valdıgt sjuk, och efter 2tımmar med kallvatten ı duschen, frukt och mycket juıcer sa vı fıck aka tıll sjukhuset med honom.
Det var jag och  Tanner pa en MC, Kadır och Apo pa en skoter, Ramazan och Alı pa en skoter, maste ha sett valdıgt rolıgt ut nar vı alla kom tıll akuten pa skotrar!

Och jag sager bara det: sjukhusen ı Alanya gör att jag förstar varför Turkıet ınte ar med ı EU. Iofs sa var det har bara ett akutsjukhus, ınte ett rıktıgt sjukhus för da hade det varıt en annan femma.

Han fıck en spruta ı röven och sen var det klart.
Men nı ska ju ınte tro att vı alla akte hem efter sjukhuset.. NEEEJDA, vı sıtter alla pa Norden nu och ater kebab och planerar en ny trıpp tıll Dımçay ımorgon! Kl.01:50 pa natten.. fan vad fınt!

Nu vıll jag bara hem och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0