Hem till Sverige igen?

Ok, ni som bettar på ett datum när jag åker hem, ni har en chans att vinna detta.

Jag har tröttnat på Alanya och alla lögner som hör till.
Jag har tröttnat på alla lögnaktiva människor och allt de försöker lura i mig.
Tyvärr för dem så är jag smartare än så och fattar en lögn och vet att vissa saker bara sägs för att försöka behålla en s.k "vän".

Jag har tröttnat på att se unga tjejer komma in i baren och få sina hjärtan brustna för att de anställda hoppar från tjej till tjej och lovar guld och gröna skogar. Jag har tröttnat på att tjejerna blir lurade och tror att de betyder något för de anställda. Speciellt för våran äckliga bartender.

Inse det bara tjejer - ni är bara en i mängden, ni är inget speciellt för någon i den här baren. Alla här är svin, de gör allt för business and cash.

Vänskap finns inte.
Det spelar ingen roll hur trevlig/snäll du är, de vill bara åt era kroppar och pengar.

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

God dag sötnos :)



Kramar från USA

2010-07-02 @ 19:33:49
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Madde

Tricket är att veta hur dom är. Och spela på lika villkor. Men visst, man ser ju hur många tjejer som helst därnere som blir upp över öronen förälskade. Man ser även rätt lätt vilka som är sk. Alanyaboys. Man får ta det för var det är, en rolig tid. Alla sitter inte hemma och tror att han älskar just mig. :) Leka på lika villkor är det som gäller. Och mysigt är det :) Sen ska du aldrig tro på allt dom säger, dom "kryddar" gärna deras historier. Men det vet du säkert vid dethär laget. Vi kanske ses senare i höst. Jag saknar Alanya. :)

2010-07-05 @ 18:20:52
URL: http://mistrale.blogg.se/
Postat av: Askungen

Ja det är bara så.

2010-07-12 @ 15:19:56
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0