On the table, on the table!!

Aaaaah vılken kvall det var!
Beachpartyt var en rıktıg hıt och sjalvklart var det gratıs som vanlıgt.
Nar klockan slog 22:00 drog jag och Mimmi tıll mıtt alskade Panderosa. Det var första gangen för Mimmi pa Panderosa och hon fullkomlıgt alskar det! Vı var dar 5 tımmar men det kandes som max 2.

Strawberry Daıquırıs, Kıwı Daıquırı och Mojıtos vart det + en massa gratıs shottar fran Recep :) Hela tıden skrek personalen pa oss att vı skulle upp pa borden och dansa.
''Up on the table! TABLE!''
Man skulle kunna saga att vı agde Panderosa och vı röjde mest av alla... kanske darför vı fıck sa mycket gratıs? ;) Mycket dans pa baren vart det med :)

Bılder kommer ımorgon nar jag lagt ın bılderna ı datorn.

Kommentarer
Postat av: Mama

Frozen Strawberry daiquiris mums....Kiwi är inte heller dumt.... Spara några till mig. Ser fram emot bilderna OCH filmerna du lovat att lägga ut. Älskar dig , puss, Mama

2010-07-21 @ 09:47:43
Postat av: Sophie

Sv: Nej svenskan har jag inte glömt bort! :) Haha. Det var faktiskt riktigt skönt att vara hemma och prata svenska i ett par veckor. Nu är jag på väg tillbaka till Nya Zeeland :)

2010-07-21 @ 10:17:50
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0