Panderosa imorgon?

Sådärja.
Nu har jag varit på Panderosa!
Förhoppningsvis så börjar jag där imorgon EM, slutar kl.24:00 och fortsätter natten på Norden tills vi stänger här. Recep skulle göra allt han kunde för att jag ska få jobb där.. och då kommer jag hem till Sverige med storkovan ;)

Hursom.. nu börjar kvällspasset här och jag ska ge all energi jag har idag, kanske sista dagen på Norden ju! Och alla är jättedeppade och ledsna för att jag väljer en annan restaurang.

Dt är kul med kontakter här nere :P

Kommentarer
Postat av: ----

galen i pengar lr har du tråkit på norden? ;)

2010-07-16 @ 19:11:44
Postat av: anonym

va de inte panderosa du va så mkt på förra året?

2010-07-16 @ 19:12:57
Postat av: Mama

Fy tusan för alla som inte törs skriva sina namn.... är ni så avundsjuka eller ???? Hoppas allt går bra för dig Marre. Hoppas Recep fixar allt. Glöm bara inte som Kristin säge BOENDET... och hur du kommer till flygplatsen när du ska hem till sverige igen. Hör av dig. Vi är lite oroliga. ÖP gumman. Vonkan hälsar...

2010-07-16 @ 19:23:21
Postat av: Madeleine

Sv: har haft 27 grader o sol här idag :) du då ? :)



hoppas du får kul ikv!

2010-07-16 @ 22:07:03
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/
Postat av: thea

Spännande spännande.



Sv: Jag vet inte vad som hände med det där pratet om storm och galet dåligt väder. För nåt sånt har jag minsann inte sett nåt av. Visst lite regn och åska men annars som vanligt. Men de där med väder ska man väl aldrig lyssna allt för mycket på:p

2010-07-17 @ 00:55:21
URL: http://tthea.blogg.se/
Postat av: Amila

Hörru, vart ligger det stället nu då? Måste veta om jag ska hitta dig ju =)

2010-07-17 @ 02:52:36
URL: http://amila.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0