Fyllekväll...

Att jag inte uppdaterade så mycket mer igår är av en enkel anledning:

Jag och Mimmi solade, drack öl och vart glada i hatten. Vi kom tillbaka till Norden Restaurant kl.16:00 i lagom tid till min free time, då jag har ledigt i 2 timmar. (Som om jag inte hade det när jag drack öl på stranden?) De två timmarna spenderade jag med att smörja in min sönderbrända kropp.

Klocken 18:00 var jag på restaurangen igen och det var fullt ös så jag hann inte uppdatera igen.
Jag slutade tidigare (runt 22:00) så då gick jag och Mimmi hem till hennes lägenhet och förkrökade.

Vi hade besök av två ödlor och en myrarmé så det var bara att stampa myror och sopa upp.

Senare kom även Kadir och Ömer och då vart det utgång och idag är jag bakis så det skriker om det.

Jag säger bara det:

GRATIS SHOTS!!!!!

Och jag har faktiskt en del videos från igår men självklart har jag batteriladdaren kvar i lägenheten. Så ni får se en annan dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0