Även i paradiset gråter man...

Igår var en riktigt sorglig kväll.
Min favorit Fikret slutade på Norden för han vart inkallad till militären (kommer aldrig mer få träffa honom) och våran kanin Efes har försvunnit. Det mest jobbiga var att Fikret försökte vara glad, men han var skräckslagen. Han skakade i hela kroppen när jag fick min avskedskram. Turkiska militären är inte valfritt och inte många överlever det. Det är inte som lumpen hemma i trygga Sverige.
Fyfan vad jag grinade...

Och våran Efes har varit borta nu i två dagar.


Kommentarer
Postat av: Mama

Gumman, Vad ska man säga. Vi får alla hålla tummarna för Fikret, att allt går bra. Hur länge ska han vara inkallad. Puss Puss

2010-06-04 @ 14:12:26
Postat av: malin

inte bra du :( lider med dig.. jag har alltid bitit på mina naglar. en för ett år sen bestämde jag mig för att sluta. och nu har dom blivit sjukt starka och växer som ogräs. filar ner dom HELA TIDEN.. men alla tycker ändå "GUD vad du har långa naglar :o" ;D

2010-06-04 @ 16:26:27
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/
Postat av: MATILDA

så söt liten kanin :D

2010-06-04 @ 18:59:19
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: thea

Usch då det där lät ju inge kul :/



Sv: Extra cash är aldrig helt fel!

Jag har fotat smycket men inte fått tummen ur för att dra iväg ett mail. Fixar det så snart som möjligt. Skulle du kunna fylla i din mailadress också, :)

2010-06-06 @ 01:25:18
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0