Excuse you !

Jag var dålig på uppdateringen igår men jag var bakis som jag vet inte vad.
I förrgår var det nämligen fest på mitt älskade Panderosa och mina älsklingar som jobbar där vet hur man super någon under bordet på bara 2 drinkar, hihi.. och gratis såklart ;)

Jag träffade även en störtskön tjej från Örebro! Vi kopplade direkt och hon ska komma hit till Norden någon kväll :) Vi kommer absolut hålla kontakten när jag kommer hem i Oktober igen. (Så sluta satsa pengar på när ni tror att jag åker hem, jag åker inte en dag tidigare än sista Oktober). Tänka sig så mycket människor man träffar och lär känna bara av att göra något sånt här som jag gör :)


SÅ EXCUSE YOU, nu ska jag göra något helt annat än att sitta här och skriva hur lycklig jag är :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade fått för mig att du jobbade på kvällarna. Hur kan man då vara på fest på en annan restaurant ?

2010-06-13 @ 16:22:58
Postat av: Tara <33

Gud, va omoget av den som skickade mejlet!!

2010-06-13 @ 22:58:16
URL: http://tarakurtson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0