Jag har makt!

Ååååh, jag är så irriterad!
Jag och Ömer är bartendrarna på Norden och vi har en liten diskplockare som inte sköter sitt jobb. Han leker bartender och lägger sig i mitt jobb och slutför mina drinkar vilket driver mig till vansinne!

Han är diskare och ska sköta disken - inte leka något han inte är!
För då blir det som det blev igår - jag gjorde mina drinkar och han ville också, så han gjorde mina drinkar en gång till så det vart dubbla av allting!

Där satte jag gränsen och visade vem av oss det är som är utbildad bartender och vem som är diskplockare.
Kändes riktigt bra att få skälla ut den lille fan, för även gästerna på Norden är irriterade på honom för att han lägger sig i, gör fel drinkar / gör dem för starka/svaga osv.


Jag gav mina klagomål till Kadir och Apo och de skällde ut den lille jäveln och talade om för honom vart hans plats är - i disken. Om jag klagar lite till så kanske han får sparken ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

någon kan ju lätt se till att du får sparken med, eftersom du skriver på din blogg att du jobbar svart. smart där.

2010-06-30 @ 15:32:44
Postat av: Mama

Ännu en person/eller samma igen som är avundsjuk och inte törs skriva vem man är ..... usch för avundsjuka personer...

2010-07-01 @ 07:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0