Marre = Reseledare

Igår var jag och Riko reseledare!
Vi hade 25 gäster från Norden som vill upp till borgen KALE, så jag och Riko bokade en buss och tog med dem upp dit gratis mot att de åt middag här på kvällen :) 



Så igår hade vi full restaurang och jag har nog aldrig dansat så mycket som vi gjorde igår! Svettig vart man, och eftersom vi slutade jobbet sent på natten så hade vi inget varmvatten heller, och idag är det mulet så vi har inget varmvatten nu heller!

Haha... jag är så fräsh!


Kommentarer
Postat av: Mama

Hej Gumman. Hoppas ni filmade vid dansen igår så att du kan lägga ut den på nätet. Vore roligt att se dig i aktion. Puss & Kram

2010-06-14 @ 14:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0