Jag har spindelfobi

Jag ber om ursäkt att jag inte uppdaterade igår!
Men det var inte mitt fel, jag kan förklara alltihop.

Dagen börjde med att jag ställt klockan på ringning för att jag skulle träffa min Helena, så kl.8 flög jag upp ur sängen och in i duschen.
Duschen varade inte så länge då jag hittade en bigass-spider uppe i hörnet precis ovanför duschmunstycket.

Jag har spindelfobi.
Kasta mig till hajar, försök mata mig till krokodiler, lägg en huggorm i mitt knä
- but I dont do spiders.

 Jag ringde Jimmy och sa att han skulle åka ifrån jobbet och ta bort spindeln. Men av någon konstig anledning tyckte han inte att det var värt att åka 8 mil för en spindels skull.


Sminket fick jag sköta ute i hallen, i fel belysning dessutom, så dagen började med att ja var sur. Efter 2 timmar kunde jag äntligen åka till Helena. Och därför har jag inte uppdaterat.


Jag och Helena från i Juli någongång :)

Tack för mig ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ett tips på spindelmord. Eftersom jag oxå har fobi o blir panikslagen om en spindel jag inte vågat döda helt plötsligt är borta så råder jag dej till att alltid ha massor me hårspray i närheten. Perfekt att duscha dom rackarna med. Det klistrar i hop dom så dom knappt orkar krypa o då kan man ta en stor känga o trampa på dom.....

2010-03-29 @ 00:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0