Jag missade Cougar Town

Igår var jag och min sambo i Fjugesta för han skulle skriva ett funktionärsprov så han får jobba lagligt som funktionär på min pappas endurotävlingar. När klockan var 21:00 sa jag att vi var tvugna att åka hem för jag ville inte missa Cougar Town. (vi har 1 timmes bilresa hem)

21:05 kom vi ut ur byggnaden och kom jag på att klockan inne i lokalen går fel.
Med en halvtimme.
En halvtimme framåt såklart.
21:30!?

Gasen i botten!
Vi hann se de 5 sista minutrarna.

Vad handlade avsnittet om igår? Förutom att hon pökade på en massa yngre hetingar? ;)


Kommentarer
Postat av: enduromicke

hon trummade "we didn't start the fire" på hans rumpa under tiden

2010-03-10 @ 13:56:05
Postat av: Sara

casttv.com kan du se avsnitten från i tisdags och även lite nyare om det är så att man skulle vilja :)

2010-03-11 @ 10:31:08
URL: http://saramarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0