Leker DJ

Jag känner mig så duktig!
Jag sa ju att förra helgen var sista gången som jag fick äta godis innan jag åker till Alanya.

Räknas glass som godis? cause if so - så har jag misslyckats.
Annars har jag hållt mig ;)


Tack så himla mycket, till alla er som tipsat mig om musik!
Här sitter jag nu och leker DJ och lyssnar på alla låtarna som ni tipsat om! Jag försöker ju hitta en massa röjjig svensk musik som jag ska ta med till jobbet i Alanya. Inte är det lätt, och helst ska jag ta med lite danska och norska hitlåtar med. Som om jag någonsin har lyssnat på dansk musik? Norsk är väl kanske lättare att hitta...

Snälla fortsätt att ge mig tips om musik som just DU skulle vilja höra på krogen!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Jo, varför inte..? ;) Hur länge ska du vara där då? Hur fick du det jobbet?

2010-03-22 @ 09:13:30
URL: http://holabaloo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe jag vet ;)



Mm förstår hur du känner. Själv har jag varit fast i Thailand i 2.5 år nu. Men ska hem nästa månad på obestämd tid. Känns sjukt jobbigt :)



2010-03-22 @ 09:41:04
Postat av: ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥

sv. vad bra att du ville vara med och jag kan hjälpa dej hur man gör om du vill ?? bli medlem först och sen så kan jah förklara hur man gör.

2010-03-22 @ 09:49:19
URL: http://tonymedstil.blogg.se/
Postat av: thea

nej norsk och dansk musik överhuvudtaget är kanske inte det jag lyssnar på mest:p



sv: livet utan mobil går lite sådär alltså, det är fasen inte lätt. ska rusa ut på stan och köpa en idag hade jag tänkt.



jag jobbar på donken, vet inte om jag sagt det tidigare, men nu har jag sagt de iaf så nu vet du:p



jag har bara sett tecknade alice i underlandet en gång så jag har typ inte en aning om vad som händer. men att bara titta på depp funkar bra för min del:p haha

2010-03-22 @ 09:53:12
URL: http://tthea.blogg.se/
Postat av: thea

sv: har varit utan mobil sen i torsdags och det funkar verkligen inte längre!! jag hatar att inte kunna få tag på folk när jag vill, eller att folk inte får tag på mig.

att inte bara kunna slänga iväg nå sms när man är uttråkad!

men idag blir det ändring på den saken, hoppas jag innerligt!!



haha, depp är ju för grym han alltså!

2010-03-22 @ 10:39:29
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0