så lame

OK, förut tyckte jag att Kissie var en total idiot, sen ändrade jag mig och tyckte hennes blogg var underhållande (om man förstog hennes sarkasm) men nu har hon blivit Kissie i det privata livet med. Därför har jag slutat läsa hennes.

PAOW däremot.. men snälla? Vad är det för fel på människan?
Jag kan hålla med om att man har rätt till att ha sina åsikter och tycka vad man vill.
Men har man en SÅ PASS STOR BLOGG som hon har så kanske man inte ska skriva ut sina rasistiska åsikter, för att sedan undra varför hon inte är omtyckt av invandrare?
Är bruden blåst på riktigt?

Ena stunden säger hon att hon inte är rasist men skriver något "mellan raderna" iallafall. Då får hon såklart en och annan kommentar av såklart invandrare. Paows reaktion blir då att försvara sig och använda väldigt "mogna" ord och kalla dessa personer väldigt elaka saker. Helst saker som låter väldigt rasistiskt.

Lilla stumpan.. du ÄR patetisk och pinsam.




Såååååå, inte för att låta som en blatte.. men jag svär asså, helt ärligt! Nu ska jag fan ut i snön och frysa mitt svarta arsle av mig eftersom jag vägrar att ha termobyxor, fattaru?!

Kommentarer
Postat av: bella

så jäkla sant skrivet!!! Älskar din blogg! :)

2010-03-02 @ 13:43:19
URL: http://isabellaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0