Alkohol = energy, energy!

Det är ett slitsamt jobb jag har måste jag få säga.
Igår började dagen kl.12 och det kom ett helt gäng med studentkillar hit för att käka lunch. Det slutade med att de köpte alkohol till mig (fast vi dricker gratis) och de försöke supa mig under bordet. Riktigt trevliga killar :P



Sen hade jag 2 timmars rast och då åkte jag och Kadir till den stora basaren! Jag shoppade faktiskt inga kläder den här gången heller! Däremot köpte vi färska jordgubbar! :D



På kvällen kom killgänget tillbaka för att festa! De hade dessutom med sig nästan hela sin klass, så det var ett gäng på nästan 15 pers och det var MINA kunder! Så jävla kul.. Då vart det mycket dans och alkohol.. Big Boss over here säger att man får dricka hur mycket man vill så länge man kan sköta jobbet. Igår kom han fram med en "sex on the beach" och skrek ENERGY, ENERGY! - Bara att dricka och se glad ut :P


Hihi, ser ni mig?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Ja, den är riktigt fin :)

Jo, alltså det jag menar är att jag inte vet om jag åker dit i år. Har inte bestämt något, det enda jag vet är att jag vill dit någon gång :)



Haha, okej. Låter som att du har ett riktigt trevligt jobb! Få pengar för att festa ;)

2010-05-29 @ 14:29:54
URL: http://rebeeccam.blogg.se/
Postat av: Daniel

åååh vill me å supa!!!

2010-05-29 @ 16:34:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda

Härligt och mycket slit ;) mycke dans och sol ett jobb som passar dig hihi verkligen kul att läsa om ditt liv i tukiet :) inväntar mig massa video på dig och bartenderna när ni dansar :) ha de gött kram

2010-05-29 @ 17:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0