På paus från Rhodos

Nu är jag hemma en sväng på min 3timmars (fast nu bara 2) paus från Rhodos!
Ska tillbaka innan kl.6 och förhoppningsvis kanske det blir lite mer folk ikväll. DET ÄR JU FÖR FAN FREDAG, PEOPLE!

Såååå... vad ska alla läsare göra ikväll?
Ut och supa kanske? (Nejmen usch, nu är jag en sån där dålig förebild igen). Hehe, jag ber väl så mycket om ursäkt ;) Men helt ärligt, vad ska ni göra?

Jag ska ju jobba hela kvällen så för mig blir det att servera alla hungriga vargar ;) Kul Fredag, va? Vilken tur att jag inte äger en egen restaurang, skulle aldrig palla att inte få vara ledig en Fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: ellen

SV: De är en stad faktist:) Men vet inte, de kanske är nära till alanya så man kan ta sig dit utan problem, får hoppas de :)

2010-05-08 @ 19:32:25
URL: http://eswalander.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0