Finally!

Nu har äntligen födelsedagsbarnet åkt iväg med vännerna, så nu kan jag avslöja vad det är som händer:

Det är så att kära Blobb fyllde 30 i somras utan att ha en 30årsfest, så nu har några vänner ställt till med fest utan att han vet om det.

Ett gäng killar (tror de vart 8st?) kidnappade honom och åkte iväg till relaxen på Gustavsvik för intagande av hälsodrycken Öl, sen ikväll blir det färd hem och utan att Blobb vet om det så har en vän hyrt en jättelokal och bjudit in alla närmaste vänner för ett jättetjofräs till party!

Allt detta utan att Blobb har en aning om det.

Jag älskar överaskningsfester!

Men vad fan ska jag ha på mig då?
Det blir nästa uppdrag.

Outfiten visar jag upp när jag väl bestämt mig :P

Kommentarer
Postat av: turk-alva

sv; awwııı, den var jag ocksa ı! och sa var vı vıd nagon fler dar man kunde rıda pa kameler, fett haftıgt det var! :D



det borjar pa k, hotellet heter topkapı palace typ :) men det fınns ett hotell har breve som ar 7stjarnıgt, jag tror madonna har bott dar :p

2010-11-06 @ 16:13:11
URL: http://alvahappe.blogg.se/
Postat av: ESSEM, Selena M

sv' jo, bra här med :)

2010-11-06 @ 17:06:07
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: alva

sv; haha, jag är faktiskt hemma nu :p

MEN ORÄTTVIST! jag fick typ sitta på nummer 7 eller något så kamelen framför bajsade på min sko :'(



det hette visst kundu eller kundo, skit härligt ställe var det och jag shoppade ganska mycket.. det var verkligen otroligt billigt! :p

2010-11-07 @ 17:31:40
URL: http://alvahappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0