Laseroperation i Istanbul = JADÅ!

Ska snart på lunch och sen träffa Jojo. ÅÅÅH min Jojo, har inte träffat henne sen jag åkte till Alanya, dvs ett halvår sen.


Jag har fått reda på att den bästa ögonlaser-doktorn i VÄRLDEN finns i Istanbul, och han kostar dessutom inte ens halva priset jämfört med vad svenska läkare tar för ögonlaser. Många européer åker till denna läkare i Istanbul för att han är den bästa, och dessutom mer än halva priset billigare.


Jag har ju linser, för utan linser ser jag inte längre än 2 meter sedan är allt suddigt och ibland HATAR jag verkligen att behöva stå och pilla i ögonen varje morgon. Så jag har bestämt mig för att åka till Istanbul för att göra denna laserbehandling. Resan + behandlingen är billigare än hela behandlingen i Sverige.

Låt inte din optiker lura dig på fler pengar - gör något åt ditt synfel!



Jag tror jag tar denna operation i samband med när jag åker tillbaka till Alanya i Maj, för ytterligare en jobbsäsong.


Kommentarer
Postat av: Mama

Jag vill också men vet inte om jag törs. Skulle vara skönt att slippa glasögon....

2010-11-09 @ 12:36:21
Postat av: helajnah

har också läst om laseroperation i istanbul, det är väääldigt lockande, slippa linser o brillor skulle vara grymt skönt :)

2010-11-09 @ 22:57:40
URL: http://helajnah.devote.se
Postat av: Monika

De finns många duktiga ögonläkare här! Antar att du checkat Dünyagöz. Det finns andra sjukhus som är billigare och precis lika bra! Sonen gjorde en laserop. på ett annat sjukhus i Istanbul och det var halva priset där! Men jag rekommenderar verkligen att göra det!

2010-11-10 @ 07:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0