Paranormal Activity...

...alltså jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den.
Alla säger "ååååh, den är det läskigaste jag någonsin sett" yadayada...
Men helt ärligt.. är den så otäck?

Visst var det scener när man hoppade till på oväntade ljud eller händelser, men himla otäck var den väl inte? Själva handlingen ska nog vara otäck men jag tyckte inte den var det. Av någon konstig anledning så skrämmer inte såna här filmer mig... Kan vara för att jag själv inte tror på saker som jag inte kan se? Eller för att alla har byggt upp den till något helt outstanding och man förväntade sig ännu mer!

Hursom!
Idag lär jag springa till vårdcentralen och skaffa nya p-piller.. råkade inse att jag tog sista pillret idag och det vill man ju inte vara utan!


Och här sitter jag nu med en blåbärs-smoothie till frukost.


Fint!

Kommentarer
Postat av: Caroline

fin blogg!

2010-11-02 @ 09:53:52
URL: http://czheng.blogg.se/
Postat av: ----

vilken fin hårfärg du har igentligen.. jättefin

2010-11-02 @ 10:03:46
Postat av: Liten

Smarr med smoothie =)

2010-11-02 @ 10:05:20
URL: http://litenjag.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0