Visste ni...

att jag vill förstora läpparna igen.
att jag har lite problem med att nå upp till högsta hyllan ibland :(
att jag lyssnar mycket på Kenneth & the Knutters för att bli på väldigt bra humör.
att jag funderar på att skaffa mig en lägenhet i Alanya.
att jag pratar alldeles för mycket.
att jag inte gillar Måndagar, trots att jag är arbetslös.
att min första riktiga kyss var det äckligaste jag någonsin varit med om. Dreggel och massa annat.
att jag avskyr när folk snackar negativt.
att jag gillar att få rumpa-massage!
att jag alltid kommer att bry mig för mycket.
att jag är förälskad i Charlie Sheen.
att sist jag grät såg jag ett bröllop på TV.


Kommentarer
Postat av: Sasha

Åhh så synd :( För det var verkligen sjukt snyggt.



Haha, skönt att läsa att jag inte är ensam om att älska rumpmassage :)

2010-11-03 @ 11:01:09
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0