AAAJ SOM FAN!

Jag glömde ju att berätta!
Igår var första gången jag gick utanför dörren sedan jag kom hem från Alanya, och det absolut första jag gjorde när jag satte ner foten på asfalten var självklart att halka omkull. (Fuck, jag är ju van att gå på torrt underlag!) Jag slog i min onda axel som dessutom redan är skadad sedan mitt förra jobb, och nu har jag så satans ont att jag inte ens kan höja armen högre än brösthöjd!

Shame on me...


Anywhooo... imorgon ska jag till solariumet. Jag fick en kommentar idag som löd lika vackert som detta:
"5 månader? Du är inte så himla brun.. mer.. du vet, rosa. Din mamma är mer brun och hon var där i 2 veckor."

Verkligen vad jag ville höra.

Kommentarer
Postat av: Nilla

När åker du tillbaka till Alanya igen? :)

2010-10-23 @ 21:34:32
URL: http://samething.blogg.se/
Postat av: Josie

Jadå, bara bra! Själv då?

2010-10-23 @ 21:38:38
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0