Årets sista dopp...?

Nu har jag bara 7 dagar kvar här i Alanya.
7 dagar, jag har alltså redan varit här i 5 månader.
Det känns som 5 veckor.

Anywhooo...
Idag är det faktiskt helt OK väder. Inga moln direkt, bara lite disigt så jag och Kadir sprang ner till stranden och spelade beacktennis. Självklart passade man på att sola lite, kan ju inte vara så här blek när jag kommer hem till Sverige!


Och jag tog årets förmodligen sista dopp i havet. Det är ju jättekallt i havet nu, inte alls som i somras då vi hade 35grader i vattnet!


Kommentarer
Postat av: Maddiis

Ha en trevlig dag :)



Kram Maddiis

2010-10-13 @ 11:40:35
URL: http://Http://madeleiinelarsson.blogg.se
Postat av: Mama

Huuuuu va sorligt det låter med bara 7 dgr kvar och årets sista dopp. Kan tiden verkligen gå så fort. Men det ska bli kul och skönt att du kommer hem. Ses på onsdag, jag väntar på Arlanda. Du har väl biljetten. Puss o Kram, älskar dig. Hälsa alla på Norden och ge en kram från mig.

2010-10-13 @ 12:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0