CHOCOLATE HOUSE!

Åååååh, vilken seg kväll det var igår!
Det blir lugnare och lugnare för varje kväll som går, många turister som åker hem och inte alls lika många som kommer tillbaka. Men jag njuter av att jag fortfarande är kvar! Jag har ju ändå 17 dagar kvar :)

Efter jobbet igår skulle vi gå till vattenparken, men ångrade oss och gick till Chocolate House istället.
JAG VAR I HIMMELRIKET!

Jag drack en White Hot Chocolate med några praliner till, och Kadir drack en vanlig Hot Chocolate.
Chocolate House ska besökas fler gånger, jag har hittat ett nytt favoritställe!
Det var precis som ett fik med menyer, och man fick välja precis hur man ville.

1. Vad man ville dricka.
2. Vad man ville ha från menyn.
3. Vi valde en "chocolate plate 150gr".
4. Jag gick in och fick välja ut vilka praliner jag ville ha, upp till 150gr.

Efter det kändes det som att man rullade hem.

Självklart glömde jag kameran IGEN, men eftersom Chocolate House ska besökas fler gånger så kommer det bilder senare iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Mama

Låter underbart gott, synd att vi inte hann med det men som du vet så älskar jag ju att ligga och sola och bada. Vi får gå dit nästa år istället. Hälsa alla gullungar på Norden från mig. Puss och Kram

2010-10-03 @ 10:24:11
Postat av: Jimi

Har köpt ett nytt objektiv till min kamera.



Blir kul att testa på dig =)

2010-10-03 @ 12:21:08
URL: http://jimij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0