Första semesterdagen!

Ååååh, vad det är skönt med semester, eller vad säger ni?
Synd bara att vädret är varmt, men disigt.
Jag kommer springa till Norden varje morgon för att få i mig lite frukost och för att använda deras internet.. sjysst ;)

Jag och Kadir gjorde ju våran sista kväll på Norden igår, så när vi slutade gick vi ut och firade ledigheten med en drink på någon restaurang som jag inte minns namnet på.

                                                         (gammal bild från tidigare i somras)

Jag börjar min ledighet med en shoppingrunda med ett engelskt par från Norden. De åker nämligen hem ikväll och ville spendera sina sista cash på ett bra sätt, och vem är då bättre att fråga.. ÄN MIG?! (jag passar på att tjäna så mycket som möjligt innan jag åker hem).


Så nu är det frukost och sen shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0