här ska det vara en rubrik...

Godmorgon från en glad Marre som sitter under en klarblå himmel!

Vi har påbörjat lite smått inför stängningen av Norden, som kommer stängas sista Oktober.
Nu börjar ägarna såga av träden och hänga upp pressänningen i taket, och lite smått ta bort vissa maträtter i menyerna.


Fyfåglarna vad deprimerad jag blir.

Annars är det bara bra med mig, tackar som frågar!
Idag är det Tisdag så jag ska springa till SALlBASAR (tisdagsbasaren) och inhandla massa frukt!
Det börjar bli mindre och mindre på det nu.. har jag tröttnat på dessa färska frukter?


Kommentarer
Postat av: Repet!

Jo jag undrar faktiskt minst en gång om dan hur du har det:P Sant...Jag lovar=) Ska bli kul att du kommwe hem snart!!!Saknar nån att kunna vara lite smågalen med!!HAHAHA Jag o karln tyckte att vi ska komma o hälsa på er snart!!Puss min höna=)

2010-10-05 @ 16:54:38
Postat av: Anonym

Härligt du ser ut att ha det :)

2010-10-05 @ 21:32:07
URL: http://nattstad.se/linnlundin
Postat av: Mama

Det låter himla trist att det snart är slut. Här är det inte klarblå himmel inte, håller på att frysa häcken av mig. Vänta du bara så får de känna hihi. Puss o Kram

2010-10-06 @ 15:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0