Hur ska en riktig vän beté sig?

Jag har upptäckt också vilka som är ens riktiga vänner.
Den riktiga vännen är den som hörde av sig till mig nästan varje dag medans jag var borta, talade om för mig hur mycket hon saknade mig och visste exakt allt jag höll på med.
Den riktiga vännen är hon som vart så överlycklig att hon kastade sig om halsen på mig när vi träffades.


Den vän som jag nu väljer att inte kalla "bästa" vän längre är den som knappt kunde gå ifrån sitt jobb eller ens fråga sin chef om "det är lungt att jag går fram och hälsar? Jag har inte träffat henne på 5 månader" när vi bara stog 4 meter ifrån varandra.

Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: zandra

Nej der behöver man inte...

2010-10-23 @ 19:13:48
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0