Iphone-tillbehör!

Jag är ju som jag är!
Jag gick in på Turkcell och köpte Iphone-tillbehör.. utan att ens ha en Iphone.
Men jag kunde inte motstå dessa underbaringar. Vi har ju inte såna hemma i Sverige så jag passar på!
En är LV-skal (lite mer som en bok) och den andra är rosa med massa diamanter.

Undra om jag ska sälja dessa, eller ska jag bli trendig (för en gångs skull) och köpa mig en Iphone? Bättre sent än aldrig, eller?

Jag ska fota skalen ikväll och sen får vi se om de blir omtyckta så att jag kanske säljer dem, annars köper jag mig en egen Iphone!

Kommentarer
Postat av: ----

haha! du e rolig du. har inte ens en iphone men köper grejer

2010-10-07 @ 14:33:47
Postat av: elfina

Hola..



häfftig blogg, kommer ofta hit via mer-trafik.

Du, när du gick in på bloglovin, vart ser du hur många läsare du har då? när jag är inne på mig ser jag bara dem JAG följer. skulle va kul att se.



Tack!

2010-10-10 @ 01:40:48
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0