Marre <3 presenter!

Fram tills nu har jag gått runt på stan och tagit adjö till alla nya vänner jag har lärt känna denna sommar. Det har varit riktigt tungt och det var inte långt ifrån tårar.

Först gick jag till Sali Pandora Leather och han gav mig en väska i avskedspresent! Jag fick välja precis vilken jag ville ur hela hans sortiment, men eftersom jag har något som kallas samvete så kunde jag inte ta vilkensom, då hade det blivit dyrt. Så jag tog en liten Pradaväska!



Sen gick jag till de gulliga pojkarna på Grand Bazaar och de gav mig en höstjacka by Bench:



Sånt här får man när man arbetar med gulliga turkar! Samarbete kallas det!
Jag kommer sakna er allihop!


Nu ska jag, Kadir, Emma och Mimmi gå till SKYCAR Rental och hyra bil för imorgon.
Emma har lovat att skjutsa mig till flygplatsen.. KL.05:00 PÅ MORGONEN.

Det kallas vänner det!


Kommentarer
Postat av: Mama

Kan förstå att det känns tungt just nu. Jag själv skulle gråta floder.. då kunde jag kanske segla hem istället,om jag nu var tvungen att åka hem och samtidigt hälsa på mina röksignalsvänner i Egypten hihihi. Jättefina presenter du har fått, det kallar jag verkliga vänner.... om du förstår vad jag menar. Älskar dig och ser fram emot att ses imorgon iallafall.

2010-10-19 @ 17:47:13
Postat av: Vince

Stiligt!

2010-10-20 @ 09:36:57
URL: http://diarybyvince.se
Postat av: s

fina bilder ;)

2010-10-22 @ 10:30:49
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0