Pizza = uuuusch!

God eftermiddag!
Idag har jag inte hunnit uppdatera något för jag har varit på arbetsförmedlingen hela dagen.
Usch vad hemskt att behöva gå till ett sånt ställe när man varit borta så länge. De frågade ut mig om precis allt; hur det var att jobba där, om jag lärt mig kulturen, religionen, språket, nya vänner osv.. Det var inte långt till tårar när jag satt där, kan jag lova. Usch.

Nu sitter jag iallafall hos mamma på hennes kontor, hon har bjudit på lunch idag men eftersom jag har blivit så dålig på att äta mat sedan jag kom hem så gick det inget vidare att äta. Visserligen bjöd hon på pizza och det smakade RÖV, rent ut sagt. Tacka vet jag pizzorna med mozarellaost!

Anywho.. snart ska jag knata hemmåt och rensa kläder i garderoben igen.. KAN BEHÖVAS! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

allt bra idag ? :D

2010-10-25 @ 14:42:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0