Skriva en bok?

Nu har jag fått ändrade arbetstider igen!
Jag ska jobba 08:30-12:00 varje morgon, sedan börja jobba kl.16:00 igen.. alltså 4 timmars ledigt!
Skapligt!

Men jag ska inte klaga, jag har ju varit ledig i nästan 2 veckor nu, har hänt att jag har jobbat lite då och då när mamma och Vonkan varit på Norden.

Jag funderar på att skriva en bok.. fast det blir nog bara mer som en dagbok som jag kommer kalla något i stil med "ett lättklätt halvår" eller något annat kul :P Jag har lärt mig så otroligt mycket, varit med om både bra och dåliga saker, vuxit som person och jag är bara glad över allt jag sett och varit med om. Även denna grymma slakt jag skrev om förut...


(eftersom beachboy på Palmiye Beach fortfarande är arg på mig för att jag nobbade honom 3ggr på två veckor så tog han bort det här lilla lekhuset så fort vi hade varit i det.. så nu finns det inte längre!)


Kommentarer
Postat av: helajnah

tjo!



du hade skrivit din blogg på en flagga vid ett bord på norden och så gick jag in o kolla bara och så kände jag igen dig :)



kan tänka mig att du har blandade känslor över att komma tbx till sverige, det är tråkigt att åka hem men sen när man väl är hemma är det faktist ganska skönt! men saknar alanya som fan nu när jag varit hemma en vecka... njut av sista tiden därnere!



ska du tbx nästa säsong?



det är sviiiinkallt här bara så du är beredd på det :)



om du vill kan du adda min msn: [email protected]

2010-10-02 @ 10:25:33
URL: http://helajnah.devote.se
Postat av: Mama

Ja nu är man hemma i kalla Svedala igen. Beachboy var taskig som tog bort vår lilla leksak tycker jag, men det var ju bra att bordet "höll" iaf eller ???? Mimmi vad gör du !!!!!! Puss och kram Saknar er alla redan. Hälsa till alla på Norden från oss.

2010-10-02 @ 14:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0