Tar en paus...

...för bloggandet är ju faktiskt inte mitt liv.
Orka skriva ner alla känslor och tankar på en offentlig dagboksida?
Varför bryr man sig om vad andra gör, eller vad de tycker om din blogg egentligen?

Idag har jag funderat stort och frågat mig själv, VARFÖR bloggar jag?
Det är väl bättre jag lever mitt liv istället för att berätta för alla andra, klaga, skryta, bli avundsjuk...

Jag tänker ta en bloggpaus iallafall, sen får vi se om jag återkommer.

Just nu händer det för mycket i livet.

Kommentarer
Postat av: s

vad gör du då=)

2010-10-27 @ 11:31:10
URL: http://apsatss.blogg.se/
Postat av: thea

Känner igen dom där tankegångarna..



Sv: Härligt att höra från dig igen iaf. Hur tusan har du haft det?? :D Och när kom du tillbaks?

2010-10-27 @ 16:45:42
URL: http://tthea.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ibland är inte livet helt enkelt men välkommen tillbaka när du har skriv lust igen :) Ha det så bra

2010-10-31 @ 10:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0