Gårdagen i korthet:

Idag är det min sista dag, och självklart måste det vara MULET för det?!

Igår var jag så ledsen att jag faktiskt inte orkade uppdatera bloggen, jag har sådan ångest över att åka hem till kalla Sverige, där allt är samma rutiner varje dag. Samma människor, inga nya ansikten... FYFAN!


Igår var iallafall en underbar dag som började nere på stranden, lite vandring i stan för att se allt det sista jag ska shoppa innan jag åker hem.
2 presenter är klara, nu ska jag bara ha en till.

Idag hittade jag en underbar svart långklänning (jag har väl aldrig haft en långklänning i hela mitt liv?!) men den här kunde jag inte motstå. Och gullig som min bästaste Kadir är så köpte han den till mig som avskedspresent.

TÅRAR.
På kvällen gick vi till Chocolate House en sista gång, drack White Hot Chocolate och åt praliner!





Efter det gick vi ner till hamnen på fladdermusjakt och träffade Mimmi och Emma på Carisma-bar!


Kommentarer
Postat av: Mama

Jag trodde Emma var i Ismir för att träffa Ömer, kom hon aldrig iväg eller. När ska hon åka hem. Ses imorgon gumman, försök att inte vara så nere, Älskar dig Puss & Kram Ses imorgon. Hälsa Kadir och ge en kram från mig.

2010-10-19 @ 11:47:35
Postat av: karin

förstår att det är tråkigt ,mendet måste väl ändå vara kul att komma hem till familj och vänner

2010-10-19 @ 12:04:04
Postat av: Johanna :)

sv: Usch, det kan jag tänka mig :o Det är ju inte precis något dunder väder här heller så..

2010-10-19 @ 13:43:50
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: mimmi

Hahah, vilken jävla bild du har fått tag på! :P Hur är allt där hemma nu? Jobbigt kan jag såklart förstå! Men tiden går fort, som du skrev själv så gick 5 månader asfort, nu är det 5(?) veckor. Sasknar dig redan. Puss

2010-10-21 @ 19:03:09
URL: http://mimmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0