bea-sas och presenter!

Idag  har varit en sa bra dag.
Jag mötte upp mamma och Yvonne utanför Palmiye Beach, jatteglada! Jag fick aven en försenad 25ars-present av Yvonne: ett guldarmband. Jattegulligt! :D

Egentligen har jag inte gjort sa mycket mer idag.. vantat pa mamma och umgatts med dem.
Vi at mat pa Norden och de fullkomligt alskade maten! Och roliga som alltid, nu marks det att de ar har pa semester igen ;) galningar.

Justja.. de hade tagit med sig en valdıgt speciell sak:
SVENSK BEARNAISE-SAS!!
Sag kanske konstigt ut i restaurangen nar jag tog upp en egen flaska med sas, men det kan jag bjuda pa ;)
Sedan vart det en tidig kvall för mamma och Yvonne, och nu vill jag bara ha morgondagen med sol och bad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0