En dag i poolen med farfar och farmor!

Jag har haft en helt underbar dag!
Jag har legat i hotell Azaleas pool med farfar och farmor i hela 4 timmar!
Vart bjuden på pizza och det satt inte helt fel det heller, och imorgon ska vi åka till Dim River! 2 helt underbara dagar!

Snart är det dags för hemgång så man får duscha och fixa sig inför kvällen och jag känner på mig att ikväll kommer bli en seg kväll. Det är nämligen fotboll, Sverige - Ungern. Det betyder oftast ingen musik och bara en massa ölservering.

BORING!

Men iofs så brukar vi kunna spela och dansa lite under pauserna :)

Jag ber om ursäkt för lite seg uppdatering just nu, men är stressad hem och varm i hela kroppen. En kall öl på detta skulle vara bra ;)

Kommentarer
Postat av: Mama

Hoppas du har tagit en massa kort. Det är ju knappt man kommer ihåg hur farfar & farmor ser ut. Jättekul att du kan spendera ett par dagar tillsammans med dom, det vet jag att dom också tycker. Hoppas det blir lika roligt imorgon vid Dim River floden. Puss & Kram

2010-09-03 @ 16:12:21
Postat av: Mimmi

Tacos är så sjuuukt gott! :D



Idag fick jag och papi åka till djursjukhuset med min lilla findus :( Så nu är han i katthimlen.. Fyfasiken vad ont det gör! Fattar inte att en katt kan sätta såna spår i en!



Guud vad kul med dim river! Jag har aldrig varit där men jag villvillvill! :) Vad kostar det att åka dit? PUSS

2010-09-03 @ 18:58:12
URL: http://mimmii.blogg.se/
Postat av: Gurkiss

Härligt att tillbringa tid med farmor o farfar :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss

2010-09-05 @ 10:43:24
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0