Fest!

Åååååh vilken kväll igår!
Jag var ledig hela kvällen så jag och Mimmi festade till.
Vi började med lite förfest på hennes balkong, fixade oss iordning och hade jättemysigt.
Sen drog vi till vårat älskade Panderosa.

Även den här gången fick vi massa gratis-shotar från min älskade Recep <3 "Keep them coming", skulle man kunna säga för shottarna bara rullade in, en efter en. Efter 12-snåret kom även Kadir till Panderosa så nu hoppas jag att han stjäl en massa idéer till Norden ;)

Jag filmade faktiskt igår men såklart glömde jag sladden till kameran i lägenheten så videon får komma lite senare :)
Så jag bjuder på en bild från förra gången vi var på Panderosa:


Kommentarer
Postat av: GalenBrud

haha! hoppas du hade en grym kväll igår då så att det är värt att vara bakis idag ;)

2010-09-13 @ 12:41:40
URL: http://galenbrud.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0