Fytusan.. jag är nog bakis!

Bakis en måndag... vilken tur att jag bor i ett paradis där varje dag är Lördag :P
Eller är jag bakis? Jag känner mig fortfarande full.. vad jobbigt. Då vet man vad jag har att vänta mig senare!

Jag fick mig en liten tankeställare när jag kollade på facebook idag.. en vän kommenterade att jag kanske behöver fräsha upp min svenska nu innan jag åker hem så jag inte bryter på något konstigt sätt.

Då slog det mig... jag bryter faktiskt. Och när jag pratar så glömmer jag bort vissa svenska ord och får prata på engelska istället, ibland även turkiska. Då vet man att man varit borta ett tag... Men det är rätt kul :P


Dags att klunka vatten så man kanske blir människa till kvällen igen ;)

Kommentarer
Postat av: GalenBrud

haha vilken tur då!

det värsta som finns är ju när man är så grymt bakis och hade en kass kväll! haha. bara massa skit lixom. :)

2010-09-13 @ 13:41:26
URL: http://galenbrud.webblogg.se/
Postat av: lena

Jättemysig stad :)

Jag var dit 2009 ;)

2010-09-13 @ 14:54:34
URL: http://lenahh.blogg.se/
Postat av: Mama

Jaaaa. stressigt är det för att hinna med allt innan resan, men det är ett kärt nöje. 4 dagar kvar, YES YES YES....Ses snart gumman, Älskar dig, saknar dig jättemycket Puss o Kram

2010-09-14 @ 13:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0