Jag har vakter efter mig...

Det har varit lite dåligt med uppdatering, jag vet.
Jag har inte haft något internet så det är därför.

Igårkväll var en ganska lugn kväll här på Norden, rätt så tråkigt faktiskt.
Jag vill ju ha fart och fläkt hela tiden!

Men idag har jag legat på Palmiye Beach-stranden hela dagen igen.
Nu börjar det hända saker kan jag lova.. Jag har tydligen jättemånga vakter efter mig, kameror som följer efter mig vart jag än går på stranden. Det är riktigt obehagligt.

Så fort jag kommer till stranden så dyker det upp kameror och telefoner, och vakterna cirkulerar kring mig hela tiden för att se om jag jobbar eller inte. Tänk att inte ens få spendera lite tid med sin mamma utan att vakterna ska hålla koll?

Hur som!
Ikväll ska jag, mimmi, mamma och Yvonne till Panderosa!!

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0