Mer bilder kommer!

För första gången så ber jag om ursäkt för att jag inte har uppdaterat bra.
Jag skyller allt på mamma.
Hon tar all min tid ;) men alla som har haft besök från sina föräldrar

Men nu sitter jag, Mimmi, Mamma och Vonkan på Palmiye Beach och har just ätit grillad fisk, druckit en Long Island Ice Tea (som för övrigt satt jävligt bra!)  och snart är det dags för en tripp ner till hamnen-

Jag ska ta mig en riktigt lång tid att fixa till med bilder så att jag kan lägga ut så ni får se mina dagar då jag inte har uppdaterat, även om jag vet att det är roligare att se från dag-till-dag.

Men jag bjuder på en bild nu, efter en Long Island ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0