Update från Palmiye Beach

Nu sitter jag på Palmiye Beach och äter en omelette med ost, pommes och massa sallad. En kall cola på det med, mums!


Har solat och badat hela förmiddagen, och klockan 4 ska vi gå till (tisdags-)basaren och köpa en massa frukt och annat götti! Det är första gången mamma och Yvonne ser basaren.

Jag har gjort mig ovän med beachboy här på Palmiye också!
Igår trodde han nämligen att jag var här för att ragga kunder, så idag fick jag inte hyra någon solstol. Men då tog det hus i helvete och jag är inte rädd för att uttrycka mig.
Jag gick lungt och sansat fram till beachboy och sa att jag inte alls jobbar utan är här för att träffa mamma.

Helt plötsligt vart han livrädd för mig och lovade mig solstolar imorgon, gratis.
Det ska han bara ha.

Jag vet att de inte vill ha folk som springer på deras stränder och säljer saker, det respekterar jag och därför försöker jag inte ens. Det är rätt uppenbart att de tror att jag springer och ger info om Norden, men då får han ju lyssna på mig när jag förklarar mig också.

Så nu springer han runt oss hela tiden och försöker få uppmärksamhet.
Det kan du få när du kommer fram face-to-face.

Kommentarer
Postat av: Annie

Heej ! Hoppas du har det bra och att du fortfarande njuter, det är juh inte så länge kvar nu! Jag tänkte om du ville göra mig värsta tjänsten ;) Kan du inte skriva på din blogg och uppmana folk att rösta på mig i den tävlingen jag är med i , vill verkligen ha det jobbet.. så det ända du behöver skriva är att folk ska skicka ett sms med texten PARTY 15 till nr 72697. Eller så kan du lägga upp denna länken: http://www.100procentparty.se/ambassador/15.htm .. Kram på dig gumman. annie

2010-09-21 @ 20:13:20
Postat av: ESSEM, Selena M

Hoppas allt är bra med dig!



2010-09-22 @ 12:07:08
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0