Vatten = din bästa vän i varma länder.

Åååh, idag är det sådär jättevarmt igen! Jag trodde att vädret skulle bli lite svalare nu men idag är det riktigt varmt.
Snart har jag hinkat i mig 1 liter vatten och det är ovanligt för att vara mig.
I vanliga fall ska man väl dricka 3 liter om dagen, och bor man i ett sånt här varmt land så borde man dricka mer än så.
I bästa fall dricker jag kanske 2-3 småglas med vatten bara.

Jag har nog inte sagt detta i bloggen tidigare, men jag har ett medfött njurfel.
Om jag inte dricker tillräkligt med vatten så känns det skapligt starkt i denna njure och idag gjorde den sig väldigt påmind.
T.o.m så påmind att de på Norden ville ta mig till sjukhuset, men som sagt, efter 1 liter vatten så ordnade allt upp sig :)

Här ska inte till något sjukhus inte!! Glöm det... :P

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Iiih, nu sitter jag på flygplatsen och väntar på sttfå gå på planet! Kanske blir att jag kommer förbi Norden redan ikväll, annars är det de första stället jag kommer till imorgon!! :D iiiih, vad jag längtar efter att träffa dig igen!



Puss

2010-09-11 @ 15:43:28
URL: http://mimmii.blogg.se/
Postat av: "novala"

Fototävling på bloggen! Om du vill vara med får du gärna ta en titt ;) Temat är himmel.



(om du bara tycker detta är jobbig reklam får du ta bort kommentaren.....)

2010-09-11 @ 18:56:35
URL: http://novala.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-11 @ 22:32:26
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Mama

Det verkar som om det är tur att jag och Vonkan kommer snart så du kan du hand om din kropp hihihi,Vonkan ska prata lite alvar med dig det verkar du behöva hihihi. Älskar dig puss & kram

2010-09-12 @ 13:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0