Yvonnes födelsedag!

Idag har jag legat på stranden hela dagen, på Palmiye Beach-strand.
Och jag snikade mig in på mamma och Yvonnes hotelrum och tog en dusch.. GUD så skönt att duscha i en så fräsch dusch där inga killar går och hårar ner! Jag duschade i ca 30 minuter :P

IDAG är det Yvonnes födelsedag!
Hon fyller 50 år och det ska vi fira ikväll här på Norden.
Hon vart även firad på stranden av mig och mamma samt hotellpersonalen. De kom ner till stranden, sjöng "Happy Birthday" och hade med sig en Blue Hawaii-drink i storlek XXXL :P

Tyvärr kunde jag inte ta några bilder då batteriet dog, men nu ligger det på laddning så ikväll ska det fotas på födelsedags-tanten!

Imorgon ska jag ta med mig datorn till Palmiye Beach så jag kan uppdatera lite mer dagtid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0