35 meter under ground!

Sådär ja!
Jag kanske ska ta och berätta vad jag gjorde i våran kära huvudstad.
Det är absolut inget glamouröst men det var väldigt spännande och en riktig upplevelse.

Jag fick nämligen följa med 35 meter ner under marken.
Det är såhär att i Stockholm byggs Citybanan, och min mor jobbar för det företaget där byggarna köper dynamiten ifrån, och hon fick äran att få följa med ner och se hur allting går till. OCH DET FICK JAG MED! Jag måste säga att först var det riktigt otäckt att se att vi skulle rätt ner i marken, i en grotta! Eller en tunnel rättare sagt.. På med skyddshjälm, reflexvästar och skyddskor och vandringen neråt gick.

Och det var så otroligt stort, stora grävmaskiner, sprängsladdar satt i tak och väggar, och jag fick faktiskt klättra upp i en av de stora maskinerna som borrar!

Tyvärr så vet jag inte riktigt hur man lägger in bilder från iphone, men jag ska försöka fixa det!


Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Veronica

:) Vart ligger den restaurangen??



Kram

2011-04-21 @ 14:53:49
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0