All in!

Ikväll är det avskedsfest för mig!
Min sista fest innan jag åker till Alanya, och Tom har planerat in en massa!

Tyvärr råkade jag tydligen förstöra hans schemalagda tidsplan då jag skulle ha infunnit mig i Lindesberg klockan 10 redam, men eftersom jag pratade med Kadir till kl.04:00 imorse så kände jag att jag behövde sova lite ;)

Festen börjar ute på parkudden där vi ska vara hela dagen tydligen, sen blir det all in på Bistro!
Tom har bjudit hela eliten, så det blir nog storslaget :)

Och eftersom jag är som jag är, och vi ska festa på 2 olika ställen, så är det SJÄLVKLART 2 outfits som gäller.
Detta dagtid:

Och denna med en skinnjacka ikväll:



Herregud säger jag bara...


Kommentarer
Postat av: Veronica

:)



Jag tror jag vet vilken restaurang det är ;)

Brukar vara stammis där !



Ja du jag lever sj med min tös varannan vecka i en lägenhet mitt i stan i karlskoga, jobbar o tränar som en tok o hoppas på o kunna söka in på skola till hösten :)



Kram

2011-04-22 @ 17:42:48
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Postat av: krle

Hej haft en bra dag ?

Hoppas du har kul ikväll :)



--

Ifall du vill annonsera din blogg och få besökare till din blogg så kan du göra det väääldiigt billigt

Det kostar bara 1kr per timme för att din banner av bloggen ska stå på min blogg, och jag har cirka 4000-5000 besökare per vecka

Ifall du vill köpa så gör det nu innan priset höjs ;)

2011-04-22 @ 20:38:36
URL: http://www.nattstad.se/krstojkrle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0