Jobb på Hasir!

Jaha då, mina vänner!
Jag kan glatt meddela att jag har bestämt var jag ska jobba i sommar och det blir Hasir Restaurant, precis brevid stranden! Jag såg lite bilder på Mango Restaurant och helt ärligt så tror inte jag att den restaurangen är något för mig. Den var jättefin men tror den bli alldeles för tråkig att jobba på. Men vem vet, det är ju Panderosa-folket som jobbar där så vad som helst kan ju hända! :)


Det får räcka som uppdatering just nu.
Men räkna med att det blir MYCKET mer när Alanya närmar sig :)
Dags att leta biljett snart!


Puss på er

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Grattis till nya jobbet :D

2011-04-11 @ 11:40:25
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0