Kanonstart på dagen!

Ååååh, jag är så lycklig!
Jag har precis pratat med Kadir och jag ska åka till Alanya 1 Maj!
Han har fixat allt; jobb, boende.. han har fixat oss en egen lägenhet så nu behöver vi inte dela den med de andra som jobbar på Hasir Restaurant! Och bäst av allt: LÄGENHETEN ÄR BENÄGEN I HAMNEN!
Ett guldläge och han säger absolut ingenting om hur den ser ut, bara "I can say that I know u will like it. I know what kind of apartments you like and you will like this one."

Jag känner på mig att i år kommer detta bli galet!


Så happy happy happy!!

Kommentarer
Postat av: helajnah

härligt att allt är fixat inför alanya nu och tills 1/5 är det ju inte långt kvar heller :)

2011-04-13 @ 12:07:06
URL: http://helajnah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0