A quickie outside...

God dag!
Vem ar glad idag?
VEM ar jatteglad idag?
JAG!
För Nisse kom igar! Han satt pa Hasır hela kvallen tills vi slutade sen gick vi ner till hamnen för att visa honom runt lite. Och för att han letade efter sina tjejkompisar som var nagonstans dar. Först gick vi till Crazy Horse för att halsa pa mina söta 4 nya danskar ;) De vart jatteglada att se mig men tyvarr hann jag ju inte stanna för vi letade efter Nisse's vanner. Dem hittade vi utanför Las Vegas-baren och vart sittandes dar en stund, sen gav jag och Kadir upp och gick hem. Och sjalvklart hade jag inget batteri i kameran sa jag kan inte visa nagra bilder :(
Men det var en jattetrevlig kvall, och antagligen kommer det bli mer utgang ikvall efter jobbet. Har jag tur sa kanske jag far ga ifran lite tidigare ;)

Kommentarer
Postat av: Mama

Va kul att Nisseman dök upp, alltid kul när någon hemifrån kommer, synd att det bara är en vecka, hoppas iaf att ni får kul den tiden tillsammans. Har ingen annan dykt upp ??? Puss, älskar dig och nu är det bara 3 veckor kvar :) LÄNGTAR

2011-08-05 @ 18:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0