Eller hur...

Hallo!
Shiiit vilken kvall det var igar!
De hollandska svartsjuka tjejerna kom hit igen och försökte fa sa mycket uppmarksamhet som möjligt. Kadir gick inte i narheten av deras bord efter att jag berattade att de hade knuffat till mig ute pa gatan. Efter ett tag vart tjejerna sa arga för att han inte kom till deras bord, sa de sög tag i hans arm och fragade varför han inte pratade med dem.

"I'm busy" fick de till svar.
"Is that your girlfriend?" fragade de innan han hann ga ivag.
"You know it's my girlfriend, you met her on the street a couple days ago."
"Nooo... I swear we didn't know it was your girlfriend"...

ELLER HUR?!

Han skrattade bara och gick darifran. Tjejerna gick harifran tidigt för första gangen ;)

Kommentarer
Postat av: Mama

Bra gjort, sådana tjejer ska man bara behandla snällt och vänligt, det biter bäst. Det gjorde ni bra tycker jag. Saknar dig och väntar, väntar men med idag är det 14 dagar kvar. Hurra. Puss o Kram

2011-08-17 @ 12:53:04
Postat av: Linda Branigan

Hej Marre! :D Minns du mig och Therese? Den lilla blonda och den långa brunetten från i somras? Vi besökte Hasir och dig X antal gånger under vår 2 veckors semester och hade det alltid jättemysigt hos er! Hot Shot eller B-52 någon? ;)

Adda oss gärna på Facebook om du hänger där något! Linda Branigan och Therese Jansson!



Hoppas du har det bra nere i Turkiet och jag hoppas vi ses nångång i framtiden igen! :D <3



//Linda

2011-08-17 @ 13:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0